Tuesday, January 9, 2007

بيت موارب

باسكن اناو بهظ فى شقه قرب البحر باسكندريه انا وهو هربنين من مكانين مختلفين وبعد صراعات مع شقق مشتركه تانيه بس الفكرة انى قررت اعمل مدونه اسجل فيها تاريخ مشترك بينى وبينه من غير ماانتهك خصوصيه ما نسبيا كما لو ان البيت موارب مش مفتوح
انا والسيد بهظ عايشين ف شقه من 3اوض وصاله هبله فى نفسها لكننا لسه قاعدين فى اوضه واحده الكنبه جنب المرتبه
اه نسيت اقول انى املك عدد واحد كنبه حمرا يفترض بشكل مفتعل انى واهم نفسي انى وارثها من امى والى بنام عليها وباكل وباكتب افلام صغيره بجوارها يوجد مرتبه بهظ والى بينام عليها وبياكل وبيدخن وكمان بيعزم صحابه من القاهرة ينامو معاه عليها مؤقتا حيث اننا ولاد ناس نضيفه قررنا تخصيص الاوضه ال بتطل على البلكونه للشربات المستعمله ده لاننا بنكسل نغسلها فنشترى جديد
بهظ بيعمل فى مجال تنموى ميتافيزكى بحت وانا باكتب افلام
اوك
بعد سنين طويله هبقى ارجع اقرا الهبل الاسترتيجى ده لان طزاجه الكلام هترجعنى تانى للوقت ده
تصور يا بهظ
الوقت ده هيبقى ذكريات حلوة
ازاى مش عارف
نبتدى مدونه مهمه فى تاريخ الشقق ال سكنتها انا و بهظ قبل كده

No comments: